Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op ouders.startpagina.nl

Spelletjes NDS

Yolanda, mv Danielle en Pascal
02 Jan, 2009 11:49

Hallo,

Ik lees regelmatig mee, maar prik weinig.

Nu heb ik een vraagje. We hebben van een neefje een Nintendo DS overgenomen, met 3 Pokemon spelletjes erbij. Best leuk, maar alles in het Engels.

Wat zijn nu leuke spelletjes voor een jongen van 6 en een meisje van 8? En zijn er ook spelletjes in het Nederlands? Ze hebben er nu niet zoveel aan.

Bewerkt 07 Feb, 2010 11:39
erik
02 Jan, 2009 14:28

Even googelen op nintendo ds nederlands en je krijgt al een lijst.

Spelletjes als mario kart doen het altijd goed (wij hebben een gamecube, nu een wii) en die draaien ook nintendo spellen, mario is al heel lang geliefd hier.

http://www.beslist.nl/cddvdrom?query=DS%20spellen%20nederlands&noshopsearch=1

Hier de lijst, ik zie ook kabouter plop staan, voor een 6 jarige moet dat wat zijn, denk ik (mijn jongens zijn al te oud voor Plop…..).

Ilse
23 Feb, 2009 15:47

Hallo

Ik heb zelf ook een nintendo ds,

en je kunt ook kaartjes kopen in de vorm van een spelletje, en dan kan je er zelf spellen op zetten \dan hoef je geen spellen meer te kopen en kan je ze er gewoon op zetten!

(R4, cyclods evolutoion etc)

http://www.nds-roms.com/

daar kan je spellen downloaden en er staat achter welke taal het is, (Nederlands, Engels of zelfs Japans!)

maar voor een meisje van 8 weet ik wel een paar leuke spellen

Laura's Passie Koken

Laura's Passie babysitten

Laura's Passie dagboek

Laura's Passie Dierenverzorgster

(en je hebt ook freddie fish spellen~)

Topmodel, Turnen, Droombruid, interieurontwerpster, paardrijden, wilde paarden, streetdance, Modeshow, Ballerina, popster

zelf heb ik op mijn kaart Koken staan. (ik moest huilen aan het eind, want haar knuffel ging als engel weg :P)(o wat erg… ik ben al bijna 14 )

decency
23 Feb, 2009 16:13

Er schijnt een mogelijkheid te zijn om spelletjes te downloaden en die op de ds te zetten dat is het goedkoopste. Misschien kun je met anderen kinderen wat spellen uitwisselen om te kijken welk spel je kind het leukst vindt voordat je een spel aanschaft. Spellen zijn vaak erg duur en als een spel dan niet leuk is, is het ook zo zonde.

suzannev
23 Feb, 2009 18:33

Een dstt kaartje.

Roxanne
24 Okt, 2009 15:52

Hay,

Ik zoek de heletijd op internet Laura's passie turnen maar ik kan m nergens in nds bestand gratis downloaden! Waar wel?